mandag 22. april 2013

Litt fra begynnelsen av 2013

Litt fra begynnelsen 2013

Det er forferdelig lenge siden jeg skrev her. Vi har jo drevet med haging siden januar, da sådde vi sommerblomster og tomater og litt av hvert

 
Vi var på Gran Canaria i begynnelsen av jan, og kjøpte noe frø

 
Slik så de ut, og selv om det var blandet frø og var bilde av blomster,ser det ut til at det var endel grønnsaker. Men et par tre spennende planter blir det vist. Vet ikke hva det er, men tre slag gress.Skal ikke kjøpe slikt igjen .
Det ser ut til at den største planten er en oljevekst.Ellers er jeg ikke imponert.

Da er jeg mer stolt over mine selvsådde tomater. Noen er fra Kanaria og ellers er det vanlig veksthustomat og klasetomat. Jeg har fler,men de sto ikke på bordet.Noen av dem blomstrer alt.
 
Vi fikk oss drivhus i fjor, så en av dagene flytter vi ut det vi kan. Skal bli godt å bli kvitt noe inne nå.
 
 

 
Avlutter for denne dagen
 
 
 
Avslutter denne dagen  med malepaletten som Arvid laget i vinter, nå har jeg kjøpt blomster til å sette i,har de inne enda, men måtte bare prøve. <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar